Kiinnostunut?



Snapchatin mukaan olemme snäppäilleet nyt 20 päivää. Hän tippui juuri ykköspalliltaan toiselle sijalle, eikä jutustelu ole muuttunut yhtään sen syvällisemmäksi. Hän on toisella puolella maapalloa, minä myös. Hänen päivänsä on 16 tuntia minua edellellä ja aikaeron vuoksi jompikumpi aina nukkuu. Odotan aina innolla iltapäivää, jotta hän heräisi ja snapchatin puolella voisi tapahtua jotain uutta. En tiedä mitä ajatella. Tykkään unelmoida ja kuvitella eri tilanteita, mutta en tiedä onko se väärin. Olen nyt nähnyt hänet unissani viimeisen kuukauden aikana hyvin monta kertaa ja mietin häntä päivittäin, entä jos hän ei ole kertaakaan edes ajatellut minua sillä tavalla? Toivon, että joululoman loputtua, kun molemmat olemme taas samalla aikavyöhykkeellä, voisi jotain tapahtua. Haluaisin edes nähdä hänet livenä. Tuntuu oudolta olla kiinnostunut henkilöstä, jota ei ole edes tavannut. En haluaisi vain jättää asiaa sikseen, kun ensimmäistä kertaa elämässäni olen löytänyt henkilön, jota voin rehellisesti edes harkita. Hän vaikuttaa ainakin pinnallisin puolin lähes täydelliseltä, juuri sellaiselta kuten unelmissani miehen kuvittelen.



Kuulostan varmaan ihan juntilta, mutta tälläinen minä olen ja tämä on nyt pyörinyt päässäni lähiaikoina...

-H

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti